kotak muzik ceritacoklat.blogspot.com

Wednesday, March 31, 2010

cinta ini membunuh dia

Kau membuat dia  berantakan
Kau membuat dia  tak karuan
Kau membuat dia  tak berdaya
Kau menolak dia  acuhkandirinya
Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hati dia
Ku sadari dia  tak sempurna
  dia tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan dia  dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakiti dia
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuh dia
Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari dia  tak sempurna
  dia tak seperti yang kau inginkan

…. Wooo…Uuhh…Haaa…
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuh dia

Kerana kau..semuanya kerana kau..kau..kau lah punca dia berubah...

hei kwn , knpe kau cpt brubh? hey krne kau org yg aku syg brubah...org yg kami syg sgt2 brubah jdi trok..

kami bnci kau..kitownk emg da fed up dgn prangay kau.. kau syg dia? kau cinta dia? yeke..

kau kan law stkt nk mainkan hati & perasaan org2 yg aku syg..kau bole carik pompuan lain tapi bukan dia..

aku pon ase serba slh sknk ne..yela dia kwn aku , lagi sownk 2 plak kwn aku gk..kerana kau aku =)

huh tapi kerana kau juga friendship kami skwn retak..

kau memang babi..owh lupe lak aku..klaw da kwn dgn HAIWAN mst lah kwn nye mcm binatang..cmne prangay x cm babi..da kwn dgn haiwan..

huh 



0 comments:

heroin in my life

heroin in my life
thnx 4 being my great friends